اخبار
1400/9/14 یکشنبه
پیام تبریک ریاست محترم دانشگاه پیام نور هادیشهر به مناسبت روز دانشجو
رئیس دانشگاه پیام نور واحد هادیشهر در پیامی سالگرد حماسه ۱۶ آذر و روز دانشجو را به جامعه علمی و دانشگاهی به خصوص دانشجویان تبریک گفت.

.

بسمه تعالی
بی تردید، نعمت بزرگ استقلال و آزادی و امنیت امروز کشورمان حاصل مجاهدت و ایثار جوانان و دانشمندان بزرگواری است که با خون خود نهال پرخیر و برکت انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.
16 آذر که نشان از پایمردی و ایستادگی دانشجویان مسلمان در برابر نظام سلطه دارد یادآور رشادت دانشجویان است که سینه خود را در برابر تیرهای استعماری دشمن سپر کردند و در گذر زمان فریاد ضد استکباری ملت ایران را به گوش جهانیان رسانده اند.
چه زیبا گفت شهید بزرگوار شهید بهشتی که «دانشجو موذن جامعه است. اگر خواب بماند نماز امت قضا می شود» دانشجو باید یکی از آگاه ترین افراد جامعه در همه زمینه های دینی، فرهنگی، سیاسی و ... باشد. که اگر نباشد کل جامعه ضرر می کند. یک دانشجو باید از مسائلی که در جامعه رخ می دهد آگاه باشد چون دانشجو قشر تحصیل کرده جامعه می باشد و اگر هم آگاه نیست باید در راه آگاهی تلاش کند. ناآگاهی بد است و بدتر از آن تلاش نکردن برای کسب آن است. خواب ماندن یعنی از مسائل روز خبر نداشتن و نرفتن دنبال آن، یعنی بیخیالی، یعنی ندانستن خوب و بد .
اینجانب 16 آذر ماه را به عنوان نماد آزادی و استکبار ستیزی دانشجویان مسلمان گرامی داشته و توفیقات روز افزون شما عزیزان را در همه امور فردی و اجتماعی به ویژه در عرصه های علمی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی از خداوند متعال مسالت می نمایم.

بخشعلی نجف زاده 
ریاست دانشگاه پیام نور واحد هادیشهر

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر