آموزش
1400/5/12 سه‌شنبه
در بازدید از پایگاه خبری تبریز من:
دکتر معصومی از پذیرش دانشجو در مرکز بین المللی ارس خبر داد.

.

در بازدید از پایگاه خبری تبریز من:
دکتر معصومی از پذیرش دانشجو در مرکز بین المللی ارس خبر داد
 دکتر بخشعلی معصومی با حضور درپایگاه خبری تبریز من، ضمن تشکر از عوامل اجرایی مجموعه و اشاره به حساسیت و جایگاه خبر و رسانه، با تشریح ظرفیت های دانشگاه پیام نور استان و کسب رتبه های برترعلمی، فرهنگی و ... که پیام نور استان را در بین 5 دانشگاه برتر کشوری قرار داده است افزود: در وضعیت کرونایی پیش آمده و با لحاظ و رعایت پروتکل های بهداشتی، پیام نور استان با در نظر گرفتن رسالت نیمه حضوری و الکترونیکی خود، بیش از پیش در امر اجرای بخش نامه ها و آئین نامه های علمی خود موفق عمل کرده که این امر باعث رفع نواقص پیشین و مدیریت زمان و هزینه و ظهور نوع جدید مدیریت مجموعه بر مبنای آموزش آنلاین شده است.
 دکتر معصومی با اشاره به نحوه پذیرش دانشجو براساس سوابق تحصیلی افزود: این امر باعث کاهش استرس خانواده ها و اعتماد آنان به مجموعه پیام نور شده که در سال قبل از مجموع 240000 نفر متقاضی حضو در دانشگاهها بر اساس سوابق، بیش از نصف آنان جذب پیام نور و مشغول به تحصیل شده اند.
 ایشان در بخشی از صحبتهای خود با اشاره به شروع پذیرش بدون کنکور از 15 مردادماه در سایت سازمان سنجش افزودند: در تمامی گرایش و رشته های مقطع کارشناسی پذیرش خواهیم داشت و مشاوران مجموعه حتی در ایام تعطیلات تابستانی نیز آماده راهنمایی و مشاوره تحصیلی مراجعه کنندگان خواهند بود.
 معصومی با اشاره به آموزش استاندارد و بروز پیام نور خاطر نشان کردند: کمترین شهریه دریافتی در بین دانشگاههای دارای شهریه مختص پیام نور بوده که دانشجویان میتوانند از وام با کارمزد حداقلی نیز بهره مند شوند.
 دکتر معصومی در خصوص تحصیلات تکمیلی نیز یادآور شدند که دانشگاه پیام نور استان دارای 30 رشته کارشناسی ارشد و 2 رشته دکتری میباشد که از سال تحصیلی جدید و با پذیرش بدون کنکور مرکز بین المللی ارس در 32 رشته ارشد و 25 رشته دکتری که از طریق سازمان سنجش و مصاحبه داخلی پیام نور انجام خواهد گرفت، به پتانسیل وتوا نمندی مجموعه اضافه خواهد شد.
 دوره های آموزش آزاد  استان نیز که جایگاه اول درآمدزایی کشوری را در اختیار دارد با مجوز وزارت علوم و با همکاری و درخواست سایر نهادها برای برگزاری دوره های آموزشی تخصصی و عمومی در حال برگزاری است. 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر