اداری و مالی
1398/9/12 سه‌شنبه
در راستای ارائه خدمات رفاهی محقق شد
جلسه هماهنگی دانشگاه پیام نور استان با نمایندگی بیمه تجارت نو

.

در راستای ارائه خدمات رفاهی محقق شد
جلسه هماهنگی دانشگاه پیام نور استان با نمایندگی بیمه تجارت نو
 
در راستای تامین منافع همکاران علمی و اداری دانشگاه پیام نور استان جلسه هماهنگی با نمایندگی بیمه تجارت نو در استان آذربایجان شرقی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان :
دکتر معصومی رئیس دانشگاه پیام نور استان در نشستی که با اعضای نمایندگی بیمه تجارت نو به عنوان طرف قرارداد جدید بیمه تکمیلی دانشگاه ، ضمن تاکید بر تامین مسائل رفاهی و توجه به این امر مهم ، گفت : انتظار داریم تعهدات ذکر شده در قرار داد فی مابین دانشگاه پیام نور و بیمه تجارت نو ، به نحو احسن و در زمان مقرر انجام پذیرد تا هیچ کدام از همکاران علمی و اداری دانشگاه در این زمینه مشکلی احساس ننمایند.
دکتر معصومی با اشاره به اهمیت بیمه در زندگی امروزی و نیاز بسیاری از اقشار جامعه به وجود بیمه تکمیلی ، گفت : ما در دانشگاه آماده ایم تا با ایجاد بسترهای لازم و همکاری متقابل ، شاهد ارائه خدماتی به روز و مناسب از سوی بیمه تجارت نو باشیم.
آقای اقتصاد خواه مدیر بیمه تجارت نو استان آذربایجان شرقی نیز ضمن ابراز خرسندی از عقد قرارداد فی مابین و برگزاری این جلسه هماهنگی ، گفت : امیدوارم بتوانیم با هم افزایی و تعامل مناسب شاهد ارائه خدماتی مناسب از سوی بیمه تجارت نو به پرسنل دانشگاه پیام نور باشیم .
در این جلسه رایزنی های لازم جهت هماهنگی و نحوه حضور نماینده بیمه در دانشگاه جهت اخذ مدارک همکاران و نیز انجام به موقع پرداختی های همکاران ، صورت گرفته و تصمیمات لازم جهت ارائه بهینه خدمات مدنظر اخذ شد.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر